Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumi

joi, 13 septembrie 2012

Biografie





Citesc oglinda, palma mea
Ce-n veci nu se dezminte,
Sunt nufăr alb cu strai de nea
Un ghiocel cuminte…


Şi un crin alb păstrând credinţa
De la străbunii mei legaţi prin dor,
Un mac purtând în cupa lui căinţa
De aş greşi, îl simt în obrăjor…


O veselă magnolie sunt
Cu soare-n jur mereu,
Şi-oriunde aş fi pe pământ
Mă-ncred în Dumnezeu…


Voi fi cu Dumnezeu şi-atunci
Când vânt pe drum se-aşterne
Deasupra văilor adânci
Cu-al meu iubit
Ca două flori de stânci eterne…



Am fost trimişi din Cer, Pereche
Iubire nouă şi iubire veche…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu